BERZAH_KÖPRÜLERİ

söyleyecek o kadar çok sözü olan var ki ben sadece atmosferdeki boşluğumu doldurmakla yükümlüyüm..ağırlığım kadar varım işte.. ??? ha sahi kaç gram ruhum...ikona

Saturday, June 10, 2006

okyanUSlara inat sUSmam..sUS..

sanıyorum her geçen gün daha iyi anlıyorum içimde potansiyel bi katil var.. bu kendimi çok seviyo olmamdan kaynaklanıyor ve ben ara ara içimde birilerini öldürüyorum.. aslında bu bi tezat demek ki o kadar da insan severim.. içimde büyütüyorum büyütüyorum..sonu gelmeyen ölümler ve dirimler üzerine bildik söylencelerim bunlar...her yaşadığım an sonsuz..bitince 60 saniye bile değil.. lanet olası nefes alışlar ama...(ama kör anlamında kullanılmıştır dikkate alına..şapkasız olsun dedim..şapkalar ölenlerin arkasından selam için atılmadı..şapkalı A'ları da öldürdüm..)dipnot değil gerçekdir...
Assosa gitmek istiyorum..
Assosa gidip..Asosyal olmak istiyorum...
kendi kalabalığım yeter..kabul günü olmasın..
rivayet odur ki ölünün arkasında bir dezenfektasyon yapıla..
karantine bölgesidir girilmez uyarısı yok zehirlenmezsiniz..
ölü kokması..
ikona zırvası..
zıvanadan çıkma sendromları
vs. vs. vs.
ikona

2 Comments:

  • At 10:48 PM, Blogger EkremBay. said…

    asıl tarzı siz yapmışsın
    benimki her zaman olan şey ;)

     
  • At 1:42 AM, Blogger Meme-Dini said…

    dehlizler görmeye geldik, susmalar duyduk...
    hayırlara vesile...

     

Post a Comment

<< Home